Çocuk
Çocuk
Çocuk

Dört kadının annelikleriyle sınandığı yolda, çocuklarının da anneleriyle sınanacağı bir hikaye...

Çocuk 18. Bölüm 2. Fragman (Final)
1:01
Çocuk 18. Bölüm Fragman (Final)
1:00
Çocuk 17. Bölüm
2:19:21

Çocuk 17. Bölüm

6 დღის წინ

Çocuk 17. Bölüm - Akça Zor Durumda
3:16
Çocuk 17. Bölüm - Kimin Adamısın Sen?
3:32
Çocuk 17. Bölüm - Hesap Ver Akça!
7:30
Çocuk 16. Bölüm - Özet
45:20

Çocuk 16. Bölüm - Özet

6 დღის წინ

Çocuk 17. Bölüm 2. Fragman
0:59

Çocuk 17. Bölüm 2. Fragman

9 დღის წინ

Çocuk 17. Bölüm Fragman
0:57

Çocuk 17. Bölüm Fragman

12 დღის წინ

Çocuk 16. Bölüm
2:47:50

Çocuk 16. Bölüm

13 დღის წინ

Çocuk 16. Bölüm - Eski Asiye Değilim!
4:21
Çocuk 16. Bölüm - Efe Bulunacak mı?
8:27
Çocuk 16. Bölüm - Ben Sana Kavuşamadım
7:34
Çocuk 16. Bölüm - Bizim Oğlumuz...
4:21
Çocuk 15. Bölüm - Özet
25:33

Çocuk 15. Bölüm - Özet

13 დღის წინ

Çocuk 16. Bölüm 2. Fragman
1:00

Çocuk 16. Bölüm 2. Fragman

15 დღის წინ

Çocuk 16. Bölüm Fragman
0:56

Çocuk 16. Bölüm Fragman

19 დღის წინ

Çocuk 15. Bölüm - Babama Ne Oldu?
4:17
Çocuk 15. Bölüm
2:19:05

Çocuk 15. Bölüm

თვის წინ

Çocuk 15. Bölüm - Olmuyor İşte...
5:30
Çocuk 14. Bölüm - Özet
47:25

Çocuk 14. Bölüm - Özet

თვის წინ

Çocuk 15. Bölüm 2. Fragman
1:00

Çocuk 15. Bölüm 2. Fragman

თვის წინ

Çocuk 15. Bölüm Fragman
0:55

Çocuk 15. Bölüm Fragman

თვის წინ

Çocuk 14. Bölüm
2:26:29

Çocuk 14. Bölüm

თვის წინ

Çocuk 13. Bölüm - Özet
39:49

Çocuk 13. Bölüm - Özet

თვის წინ

Çocuk 14. Bölüm Fragman
1:03

Çocuk 14. Bölüm Fragman

თვის წინ

Çocuk 13. Bölüm
2:44:11

Çocuk 13. Bölüm

თვის წინ

Çocuk 13. Bölüm - Asiye Deliriyor
7:22
Çocuk 13. Bölüm - Efe Tehlikede
9:35
Çocuk 13. Bölüm - Sen Hiç Gitme
6:12
Çocuk 13. Bölüm - Hesabını Kestim!
2:20
Çocuk 13. Bölüm - Efe Kimi Seçecek?
5:57
Çocuk 12. Bölüm - Özet
23:23

Çocuk 12. Bölüm - Özet

თვის წინ

Çocuk 13. Bölüm 2. Fragman
0:57

Çocuk 13. Bölüm 2. Fragman

თვის წინ

Çocuk 13. Bölüm Fragman
1:02

Çocuk 13. Bölüm Fragman

თვის წინ

Çocuk 12. Bölüm - Evde Şok Kaza!
2:48
Çocuk 12. Bölüm - Efe Yeni Odasında
2:49
Çocuk 12. Bölüm - En Zor Fedakarlık
3:06
Çocuk 12. Bölüm
2:32:47

Çocuk 12. Bölüm

თვის წინ

Çocuk 11. Bölüm - Özet
37:58

Çocuk 11. Bölüm - Özet

თვის წინ

Çocuk 12. Bölüm 2. Fragman
0:58

Çocuk 12. Bölüm 2. Fragman

თვის წინ

Çocuk 12. Bölüm Fragman
0:59

Çocuk 12. Bölüm Fragman

2 თვის წინ

კომენტარები
  1. Rita Mecidova

    Rita Mecidova47 წამის წინ

    Bu kinoda istifadə olunan mobil telefonların markası nədir görən?

  2. Фыв Фыв

    Фыв Фыв10 წუთის წინ

    Asiee bailyerum çoh gezyl oynji😘😘😘

  3. Sohayla Hakim

    Sohayla Hakim12 წუთის წინ

    çok üzgünüm. Final olması hiç iyi olmadı 😰😰 daha devam edebilirdi bu güzelim dizi 👍👍harıka dizi ve harıka oyuncular👏👏👏👏👏👏

  4. Ramazan Kurt

    Ramazan Kurt14 წუთის წინ

    Tabii ki mal senaristler mal yapımcılar diziyi kalkıyorlar Salı günü ne koyuyorlar halka da böyle oldu anlamadım reyting fazla olan bir dizinin karşısına yeni çıkan bir diziyi niye koyarsın buna gerizekalılık derler tabii Onlar bunu kabul etmez çünkü hakikaten geri zekalılar ya da bir şerefsizlik var bu işte

  5. Hacı Babazadə

    Hacı Babazadə16 წუთის წინ

    Heyif çox heyif nə dəyəcəyimi bilmirəm niyə axı niyəəəəəəəə final

  6. Aslıhan Saydan

    Aslıhan Saydan22 წუთის წინ

    Suleye üzüldüm yaaa

  7. Murat Arslan

    Murat Arslan23 წუთის წინ

    Final cok üzüldüm Olmasin ni

  8. Samira Kamel

    Samira Kamel28 წუთის წინ

    Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ne kadar kısa bir dizi?

  9. Muryam Azadova

    Muryam Azadova35 წუთის წინ

    Nahayat ki bu sacmaliga son verdiler. Gule gule. Eskiden vok izlerdim sizi sonra cok cirkin şeylere rast geldim beyenmedim sacma dolu bir sujet. Beyendim hem beyenmedim yani.. Yolunuz hep acik olsun ekip arkadaşlarin

  10. Kera Aliyev

    Kera Aliyev37 წუთის წინ

    Turkiyenin en guzel ve efsanevi bir dizisidir bu Cocuk Bakuden selamlar ... Harikasin Hasan ...

  11. Efsane Eliyeva

    Efsane Eliyeva42 წუთის წინ

    Salam xanımlar size bir teklifim var evde oturaraq eviniz ve kosmetik mehsullar alaraq hediyye ve bonuslar elde ede bilersiz. Bu cesaretli xanımların işidi sizde qoşulun ve qrupunuzu yığaraq maaşa çıxın

  12. Mehmet Tunçay

    Mehmet Tunçay47 წუთის წინ

    Ulan her hafta sabırsızlıkla bekliyorum. Final vermek ne demek. İnsan Bi sorar 😔

  13. Seren Genç

    Seren Genç48 წუთის წინ

    Her hafta diziyi dört gözle beklerken final bölümünün biticek die gelmemesini istememek 😣😕

  14. Elizbar Gasanov

    Elizbar Gasanovსაათის წინ

    heyf💔

  15. Саялы Гулиева

    Саялы Гулиеваსაათის წინ

    asiye niye hapisanede herkesden cok o mutlu olmaya layik neyapdiniz boyle sonmu olur😭

  16. Nurvelzadh

    Nurvelzadhსაათის წინ

    Final olmasın delirtmeyin insanı ulannn.

  17. Buse e

    Buse eსაათის წინ

    Bitmesin yaa😢

  18. Huseyn Əlicanli

    Huseyn Əlicanliსაათის წინ

    Ben Azərbaycan dan izliyorum başka kim varsa bana haber versin bu arada en sevdiyim oyuncu efe

  19. Nurcanbegendim Yorulmaz

    Nurcanbegendim Yorulmazსაათის წინ

    Anneye nekadar kötü davraniyorlar ne anlatsa inanmıyorlar ne biçim hareketler

  20. Sevgul Asan

    Sevgul Asanსაათის წინ

    Nie final

  21. Beyza sim

    Beyza simსაათის წინ

    Son sahne büyük ihtimalle final sahnesi. Klasik mutlu son

  22. Tülay Can

    Tülay Canსაათის წინ

    Gül gibi diziyi bitirdiniz ya

  23. Sahmar Haciyev

    Sahmar Haciyevსაათის წინ

    Bitemez.cocuk filmi😭😢💔

  24. SENDE GEL

    SENDE GELსაათის წინ

    FİNAL OLUNCA ZATEN TRENDLERE GIRER👍🏼👌🏻

  25. skandal Bro

    skandal Bro2 საათის წინ

    Olmasaydi keşke final😭😭

  26. Hümeyra Cengiz

    Hümeyra Cengiz2 საათის წინ

    Ya niye final yaptınız ya ne güzel izliyorduk

  27. E

    E2 საათის წინ

    Ramo çocuğu bitirir demiştim ki öylede oldu.tam kıvamında bitirdiler.

  28. Нармин Гурзалиева

    Нармин Гурзалиева2 საათის წინ

    Dizi final edir hele bugune qeder Akcanin ana kimi can yandirdgni uz ifadesinde gore bilmedim cox soyuq rol aparirdi Hasan kimi can yandra yandra oynaya bilmedi

  29. 18 rings

    18 rings2 საათის წინ

    Nasıl final yaaaaaaaa

  30. herşeYY herşeyYY

    herşeYY herşeyYY2 საათის წინ

    Suleye de üzüldüm Efe bekleyince eve hep gelelim diyor ya Hasan'ı kendine getiren cümle bence

  31. Seide Huseynova

    Seide Huseynova2 საათის წინ

    ali kamaldan lap nifret etdim uwaq senindi ver uwaqi yesine

  32. Gulara Aslanova

    Gulara Aslanova2 საათის წინ

    Ayyyyy. En guzel dizi.bitmesinnnnnn. Ben bundan sonra hic bir dizi izlemem.

  33. Hülya Salihoglu

    Hülya Salihoglu2 საათის წინ

    Cok erken Final oldu😱😱😱😱

  34. SARA XATUN

    SARA XATUN3 საათის წინ

    *Super★★★★★dizi idi oyunçu.kadrosuda.superdi★★★★★ neden final?*

  35. Sümeyye Altun

    Sümeyye Altun3 საათის წინ

    En sevdiğim kadın Şule en sevdiğim adam Hasan

  36. Hilal Ciftci

    Hilal Ciftci3 საათის წინ

    Hayır olamaz asla😂

  37. naile Qezalova

    naile Qezalova3 საათის წინ

    ARKADASHLAR NE YAPALIM.BU KADAR GUZEL DIZI GEDIYOOOR

  38. naile Qezalova

    naile Qezalova3 საათის წინ

    Yemin dizisi en kotu bir dizi her gun veryosuz En kotuuu nifret edyorum.iyi Dizileri kesyosuz Allah belasini versin Çooooook iyrenc dizileri uzatiyosuz .

  39. naile Qezalova

    naile Qezalova3 საათის წინ

    Nedeen diziye Son veryosuz Allah belanizi versin Yarin dizi sona yetyo neden

  40. naile Qezalova

    naile Qezalova3 საათის წინ

    Bilmek olurmu neden Final.

  41. burcu gündüz

    burcu gündüz3 საათის წინ

    Yaa noldu da bitiyor hep sevdiğim diziler bitiyor haftada bı kez çocuk dizisi vardı değişik ver diğer dizilerden farklı aldatmaca yok o onun eşini sevme yok yada vb şeyler güzel şeyler hep bitiyor zaten 😭

  42. Leyla Agayeva

    Leyla Agayeva3 საათის წინ

    Ya final yapmayin bu diziyi guzel bir diziydi bitmesin lutfen 😓😓

  43. İnci iclal Öyke

    İnci iclal Öyke4 საათის წინ

    Ağlıyıcam ya nasıl final olur😭😭

  44. Kouadria Houria

    Kouadria Houria4 საათის წინ

    آه ربي قتلوني

  45. xx Queen

    xx Queen4 საათის წინ

    niyeee bitiyooor😭😭😭

  46. Ertuğrul Timurci CBR

    Ertuğrul Timurci CBR4 საათის წინ

    Final ne lan ? Final neee!!!! Final ne oğluuummm!!😡

  47. BUSE KODALAK

    BUSE KODALAK4 საათის წინ

    Çok Güzel diziydi bence bitmemeliydi üzüldüm yaaa😪😓

  48. Nihat Ali

    Nihat Ali4 საათის წინ

    😍😎😍😎😍😎😍

  49. Aynure Birçek

    Aynure Birçek4 საათის წინ

    NIYE BITIRDINIZ DIZIYIIII NIYEEEE ?? NE GÜZEL TÜRKIYE AZERBAYCAN UKRAYNA. IRAN HERYER IZLIYORDU.. 🙅‍♀️ GÖRÜRSÜNÜZ BIDAHA DIZI MIZI IZLEMICEM😡😡😡😡😡

  50. Atew Cuvarov

    Atew Cuvarov4 საათის წინ

    Neden finalya iy seryaldi

  51. baris frieden peace

    baris frieden peace4 საათის წინ

    Finalmı? Nedeeeeeennn? Sacmalıyorsunuz bu dizi final olurmu hic

  52. aynure Cebrayilli

    aynure Cebrayilli4 საათის წინ

    Azerbaycandan salamlar final oldugu ucun cox uzuluruz 😟

  53. Arda Oyuncu

    Arda Oyuncu4 საათის წინ

    ne çabuk final olduya daha 18. bolüm bitmesinnn

  54. pink dream

    pink dream4 საათის წინ

    Turk halkina kalite iyi oyunculuk samimiyet masumluk fazla geldi yoksa baska aciklamasi olamaz final yapmasinin noktaaa

  55. Revan Suleymanli

    Revan Suleymanli4 საათის წინ

    👍👍👍👍

  56. karpuz çekirdeği

    karpuz çekirdeği4 საათის წინ

    Final olmasin

  57. Ados Ados

    Ados Ados5 საათის წინ

    Bu bir şaka olmalı final olamaz😭😭

  58. Live Baku

    Live Baku5 საათის წინ

    Efenin orda oldugunu nereden bildiler bence sacmalik

  59. Fatima Alkhafajy

    Fatima Alkhafajy5 საათის წინ

    Final 💔💔😭😭😭

  60. minik van

    minik van5 საათის წინ

    Yemin ederim kalbim acıyor bitmesin 😭😭😭😭😭😭😭

  61. minik van

    minik van5 საათის წინ

    Bu ne once sevdiriyorlar sonra bitiriyorlar lanet olsun bir daha ısmail hacioglunu sevmeyecegim

  62. minik van

    minik van5 საათის წინ

    Bitmesin ya

  63. Damla Memiç

    Damla Memiç5 საათის წინ

    Şu güzelim diziyi harcadınız ya helal olsun

  64. Elleyay G.R

    Elleyay G.R5 საათის წინ

    Hasani çok özliycez 😢 konuwmasini tavrini haraketlerini

  65. Blue is dream

    Blue is dream5 საათის წინ

    Asiye neden hapiste

  66. Dilara

    Dilara5 საათის წინ

    Eskiden perihan abla,çılgın bediş, bizimkiler gibi aile dizileri vardı entrika olmayan silah kavga dövüş yasak aşk çarpık ilişjiker olmayan diziler izlenirdi zaten bu saydıklarımın bir dizide olma ihtimali bile gelmezdi insanların aklına. Şimdi algı değişti durumlar tam tersi oldu. Artık aile dizileri izlenmiyor. Bir dizide kavga silah yasak ilişki entrika aldatma kaçma dövme sövme yoksa o dizi tutmuyor malesef. kurtlar vadisiyle birlikte tüm aile dizilerinin selası da verilmiş oldu.

  67. Tatlı hayat Herek

    Tatlı hayat Herek5 საათის წინ

    Aile dizilerini bitirin yalan ve iğrençlik olan bütün diziler kalsin

  68. Murad Əhmədli

    Murad Əhmədli5 საათის წინ

    DIZI BITMESIN DIYENLER HADDI 👇👇👇👇

  69. Рашада Алахвердиева

    Рашада Алахвердиева5 საათის წინ

    Diziye sirf Hasan için bakiyordum😥yazik oldu bee

  70. Naza Efendi

    Naza Efendi5 საათის წინ

    Malesef "sonuncu fragmanimiz" 😔

  71. heyatim sensen

    heyatim sensen5 საათის წინ

    Kemal cok iyi baba 😥

  72. Sibel Cevik

    Sibel Cevik6 საათის წინ

    Boşuna hiç sınırlenmeyın yapımlar diziler hep anlaşmalı reyting. Şiddet,silah ,çirkin ilişkiler olsaydı tutardı.

  73. Bahiya Şaşmaz

    Bahiya Şaşmaz6 საათის წინ

    Sanki içimde. Bir parça gitti çocuk dizisi en sevdiğim diziydi nede final yaptiniz😭

  74. Aditi Bhatia fani

    Aditi Bhatia fani6 საათის წინ

    Cocuk ekibi😭sizi asks unutmayacagiz😭Hasan insallah mutlu olursun😭Finalda😭😭😭😭

  75. Şükran Taş

    Şükran Taş6 საათის წინ

    Niye final yaaaaa 😭😭

  76. lino Iin

    lino Iin6 საათის წინ

    الترجمة لو سمحتو بالعربي

  77. Gezen Lady

    Gezen Lady6 საათის წინ

    Çocuk trt1 e gecmeliydi trt nin dizilerini koruma gibi huyu vardir yanlis kanalda dizimiz harcandi

  78. Agayar Cavadov

    Agayar Cavadov6 საათის წინ

    neden final oluyor hasani özleyecem

  79. güneş y.

    güneş y.6 საათის წინ

    Böyle guzel düzgün sevilen diziyi final ettiniz ya yazıklar olsun diyorum

  80. Nevin Tufekci

    Nevin Tufekci6 საათის წინ

    Çok şaşkınım bittigine

  81. Dunya Elizade

    Dunya Elizade6 საათის წინ

    Keşke bitmeseydi ama yenede menasız bitirmiyeceyler mence super dizi idi

  82. Öznur Özcelik

    Öznur Özcelik6 საათის წინ

    Çok güzel diziydi neden bitti😔😞

  83. Nazlıcan Nasıroğlu

    Nazlıcan Nasıroğlu6 საათის წინ

    Hayırr final yapmayın

  84. guzel sabahlar

    guzel sabahlar6 საათის წინ

    Alikamal sonunda koca oldugunu anladi qaliba

  85. Cavidan Agamaliyev

    Cavidan Agamaliyev7 საათის წინ

    Serhat Teoman super oyunçudur.

  86. БАХАР Мемова

    БАХАР Мемова7 საათის წინ

    Neden final bu kadar seyrcinin hicmi hatry yok☹😏

  87. Turkan Alizade

    Turkan Alizade7 საათის წინ

    daha senarist ne yazssin gorulen o ki,mutlu sonla final yapiyor. Her kezin yuzu gulecek birakalim mutlu kalsinlar😄. Hem uzatikca senariste insan mecbur aldatilma , arkadan iş çevirme gibi şeylerle devam edecektirki bu da topluma iyi ornekler digil bu bitsinki yeni guzel ornekler alacagimiz senaryolar yazilsin .Bu ekibede teşekkurler iyi senaryoydu,oyuncularinda emegine saglik.

  88. Ebru Ruzgar

    Ebru Ruzgar7 საათის წინ

    Bu diziyi harcadilar Hasanin oyunculugu asiyenin oyunculugu harika ismail hacıoğlu her rolun hakkını veriyor kiymetini bilmediniz

  89. NNN NNN

    NNN NNN7 საათის წინ

    Bir insan “oğlum benim” diyerek her zaman gözünün içine bakıb kurur duyuduğu evladını “ onlara bir şans ver onlar seni çok seviyor” diye bilmek çok büyük bir insanlıq yürek ister. Alikemal rolunu çok güzel oynamış, Hasan rolu gibi.😢😭😭 paramparca oldum ne kadar güzel oynamışlar😭😭😭

  90. Kadriye Koçoğlu

    Kadriye Koçoğlu7 საათის წინ

    Bu kadarı da pes yani adam gibi adam bi dizi bulduk oda noldu. "final"👏istiyoruz

  91. Nayko Huseynova

    Nayko Huseynova7 საათის წინ

    Cok guzel bi final bolmu cok seviyorum bu diziyi😍😍😍😍

  92. ibrahim altay

    ibrahim altay7 საათის წინ

    Yakın zamanda başlayan yeni diziler var çocuktan daha iyi değiller kaç hafta dayanacak acaba

  93. Dolunay Tatlı

    Dolunay Tatlı7 საათის წინ

    Kimse kusura bakmasın hata bizim arkadaşlar, toplum olarak çarpık, ensest , vurdulu kırdılı ,cinsel içerikli diziler nerede varsa onlara pirim veriyoruz. Gerçekte olsa kıyamet kopar ama dizilerde buna fırsat veriyoruz .Yazık! Böyle ailece izlenebilecek dizileri de ekranlarda göremiyoruz.

  94. Her Şeyden az-az

    Her Şeyden az-az7 საათის წინ

    Bu diziyi uzatmak için o kadar şsenryolar ola bilir ki anlatamam.....nedir size Finalı yaptıran durum. Allah aşkına bu güzel dizi hiç Final yapılırmı yaaaaa.....

  95. Dəfnə

    Dəfnə7 საათის წინ

    Boooy niye Final oldu 😔😢

  96. Tuğçe Karatekin

    Tuğçe Karatekin7 საათის წინ

    Ne olur bitirmeyin. Ben yanlış görmüş oluyum. Sezon finali falan olsun. Ne olur hiç bitmesin.

  97. Her Şeyden az-az

    Her Şeyden az-az7 საათის წინ

    Yaaaa nolursunuz Final yapmayın....niye üzüyorsunuz seyircilerinizi.😓😟

  98. Tuğçe Karatekin

    Tuğçe Karatekin7 საათის წინ

    Şu dünyada gördüğüm en güzel diziydi. Bitiriyosunuzya pes size. Alikemal gibi bir baba, şule gibi bir anne , hasan gibi bir baba,akça gibi bir anne göremeyecekmiyiz şimdi...

  99. Her Şeyden az-az

    Her Şeyden az-az7 საათის წინ

    Ama Final yapmicaktınız.....ne oldu da Final yapmayı karar verdiniz. Çok üzüldüm ama. Ne güzel izliyorduk.😔

  100. Cengiz Yılmaz

    Cengiz Yılmaz7 საათის წინ

    Niye final kardeşim. Ne finali yaaa. Allah aşkına güzel bi dizimiz var. Oda finale gidiyo. Ayıptır yaa. Diğer dizilerden kötümü bu dizi. Yav en iyi diziye final yaptırıyosunuz. Bölüm bitmeden ben bir hafta sonraki bölümü merak ediyorum ben. Allah aşkına final olmasın